Inte så rackarns mycket då....

Nu har det verkligen varit lågfart här.....inte så många steg heller, måndags typ 9200, och igår ynka 5200....jag har fått en släng av magkatarr :( Så jag har försökt hålla mig lite lugn, men idag har jag hittills hunnit 10460 steg! Så nu är jag tillbaka på gamla duktiga nivåer igen :)

Började dagen med att jogga en sväng! Kanoners :) Lagom långt och inte alltför jobbigt, skönt att ha ett schema att följa, då blir det inte uppskjutet till dagen efter. Av det jag gjort av schemat hittills är jag nöjd, det går bra och jag är inte på väg att dö efter varje pass ;)  Snarare så att jag känner att jag vill ut igen, och det är ju bra!

Annars har jag skrivit 2 sidor hemtenta som jag medvetet raderade! Det var verkligen riktigt kasst! Å då är det bättre att börja om än att fortsätta på nått som inte känns bra!

Jag satt på trappan och fikade innan lunch, myyyysigt! Passade på att göra lite vårfint, tog bort tallriset och gjorde en ny dörrdekoration, som jag tänkte fota men då blev det mörkt...så det kommer bildbevis en annan dag!

Men på tal om bilder så finns det bilder från helgens "gröna" övning här! I morgon är det mer "grön" verksamhet...sista delen på gruppchefskursen, så efter den har jag nog blivit korpral om jag läst rätt :)

Nu kom Nicklas in från en powerwalk med hundarna, så nu ska vi fika lite!

 På återseende!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad ni fikar.

ag och Jimmy fikar aldrig. men de kanske beror på att vi har Leo.

Sen är man ju från Göteborg och där fikar vi inte så som man gör här. :)

2009-03-18 @ 21:46:31
Postat av: Camilla & Nixx

Men oj allt följde inte med

2009-03-18 @ 21:47:57
Postat av: Carolin

Haha, nej vi är nog ett "fikande" folk :) Fika kan innebära allt från sju sorters kakor + tårta, tilll en slät kopp kaffe! Så fika kan användas nästan när som helst, man kan säga att jag fika nu när jag käkar en knäckemacka o dricker ett glas fil....så det är inte bara onyttigt ;)

2009-03-18 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0