Fler steg!

Lördagens steg slutade på 12650! Alltså översteg jag mitt mål på 10000 igen! Härligt!

Idag har jag njutit av gott sällskap, och inte minst av vädret!!! Det droppade från taken så jag nästan trodde det regnade! Solen lyste så varm så jag t.o.m satt i t-shirt o solade en stund!

Dagen bestod av massa "grön" verksamhet, LKarlsson hade pallrat sig över länsgränsen och förgyllde tillvaron vilket var precis lika trevligt som vanligt! Du vet Lina att du alltid är välkommen till oss i Dalarnas snyggaste insatspluton :)

Stackars Dizni hade fullt sjå att hinna hälsa på alla människor.....snacka om översocial!?! Men härligt trött var hon iaf när vi kom hem, jag bestämde mig för att hoppa träningen i körhallen, av flera anledningar, dels går det kennelhosta och jag tänker inte riskera att nån av dom får det, dels kände jag mig inte alls laddad för träning. Så jag tog istället en riktigt powerwalk och jag har hittills idag presterat 17714 steg och ännu ingen kvällspromenad :) duktigt va???

Som sagt, en härlig dag var det!

   På återseende?!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Å vad du är duktig Carolin!

Lovar att du skriver liiite för att ge oss andra dåligt samvete.. Hmmm.. Jag fick det iaf..

2009-03-16 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0