Uppdatering, igen?!?

Jo, tro det eller ej, men här kommer ännu en liten rapport om vad som händer i Fromhem! Tänk så det kan gå när det kommer lite uppiggande kommentarer till blogginläggen ;)

Igår påbörjades projekt "måla stolar", från illgröna till vita! Först slipning och sedan målning....
 



Ungefär såhär kul tyckte Dizni det var när jag målade.....


Igår hann jag bara grunda halva stolarna, så jag fortsatte idag, och medans färgen torkade passade jag på att ta lite kort på skrutt med hennes senaste priser!

Här är det cert-rosetten från Gävle!


Ungefär såhär kul tyckte hon det var att fotomodella.......


Gissa hur många godisar det gick åt för att lyckas åstadkomma denna bild??????


I gårkväll var det tjänstehundspremiering i Falun, vi fick fina diplom och en liten medalj!

Avslutar med lite bilder från Åsen som Nicklas fotat under helgen, här är det stora rummet som är färdigt!!!

Listerna tillhör hallen, men hallen är för liten att måla dom i, så för tillfället är stora rummet verkstad!

Nicklas föräldrar var upp och hjälpte till, här är det Maja som städar....


Kenneth justerar dörren så den inte kärvar....


Här är det väggen in mot gästrummet som får lite vit färg, nu är snart bastu-varning borta!! Skööööönt!


Annars märks det att det närmar sig midsommar, det fejjas överallt, gräsmattorna klipps, rabatterna får en översyn och Ica har rabatt på sill.....Både Nicklas och jag jobbar hela helgen, så vi får väl fira midsommar nån annan gång....

Nej, nu ska stolarna få sig en omgång till, på återseende!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla & Nixx

Oj vad fint de blir.

Ha en trevlig midsommar.

kram

2009-06-16 @ 18:43:29
Postat av: Anonym

Håller med Camilla, supermysigt ser det ut att vara. Kanske kan vi ha nästa rottisträff där ;)



Ha en underbar midsommar trots jobb, här jobbar Roger med så jag får fira med vofsingarna.

2009-06-16 @ 20:58:23
Postat av: Nice

Jädrans vilket jobb ni lägger ner, men det kommer att bli urfint!!!!

2009-06-17 @ 07:23:30
URL: http://www.metrobloggen.se/NiceM
Postat av: Josse

Åhh vad fint det blir!!

Ha det bra i midsommar!!

Kramar från oss!!

2009-06-17 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0