kan inte....

spara ett inlägg på någon annan dag än dagens datum?? Fattar inte!!! Å orkar inte just nu heller.....Jag gör en light-variant istället:

Fredag:
Då skulle jag ju besökt Lena, Drama o Elsa uppe i Furudal, men dom hade fått fel på bilen och kom fram jättesent....så jag blev hemma och städade lite bland alla papper! Dels alla studie-uppgifter från förra terminen som blivit liggade i en salig röra! Dels alla militär papper som iof har en finfin marimekko-mapp att bo i, men det var rörigt även där!

Lilla fröken stod som vanligt för underhållningen....jag hade hämtat ner hålslaget och slog massa hål i papperen, hålslaget blev fullt så jag tömde ut alla små runda papperspluttar på en assiette, gissa vad fröken gör??? Jo  hon går fram och nyser på assietten??? Gissa hur många papperspluttar som låg kvar där dom en gång legat????? Vi hittade en försvarlig mängd papperspluttar i vattenskålen....tokfia! Men roligt hade vi!

Lördag:
Va ju utbildningsdax i lite gröna kläder! Kul att träffa Richaud igen o prata lite strunt! Nu pratade vi inte bara strunt utan gjorde massa vettiga saker också! Kvällen avslutades på mässen, det var trevligt, men inte mer.....inte superkul, eller jättetrevligt, utan just bara trevligt!

Kommentarer
Postat av: Nice

Hihi, dom har då en förmåga :-) Att nysa just mitt i all konfetti.

Kan se det framför mig!! Fan va trist livet hade varit utan dom små liven, eller hur?!?!

2009-01-26 @ 08:13:59
URL: http://www.metrobloggen.se/NiceM
Postat av: Carolin

skojja inte, hundarna får mig att skratta x antal gånger per dag! Helt underbara!!

2009-01-26 @ 12:01:06
URL: http://arrdiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0