i väntans tider :)

ja, så kan jag säga utan att säga förmycket!

Vad har hänt sen sist då? Jo hela söndagen bestod av hund hund hund hund hund hund, först tittade vi på Frida hela dagen och fick massor med inspiration som jag sedan omsatte i teori på kvällen då jag va i körhallen o tränade!

Jag tror aldrig jag sett så mycket folk där! Shit vad trångt det va! Sådär jobbigt trångt att det inte ens går att få ut en full-längds-inkallning!! Men fröken skötte sig utmärkt, inte ett muff åt nån annan hund....förrutom mot Härja förståss...Å ett litet "moff-vill-du-leka-med-mig" åt Elvis!

Men jag var så glad när jag kom hem, hon funkade ju faktiskt trots alla hundar o löp....plus att Nicklas gått 1,1 mil med dom på dagen.....Vi lekte mycket o byggde på vår något taskiga relation.....lite ingångar och läggande under gång hann vi med också!

Arrac då, mattes lilla prins! Helt underbar!!! Vi körde dum-rutan och apportering med dirigering, synd bara att vi ännu inte är klara att tävla elit....men va fasen! Snart är vi där! Några inkallningar med ställande o läggande också, helt kanon!!!

ja, nu har jag, medans jag författade detta inlägg, hunnit prata med systeryster, klappa på dizni, hämta o dricka en c-vitamin brus, hejja på Calla när hon fick Jerringpriset, sniffa på målarfärg från Nicklas stol-målande i källaren, flytta pengar via internetbanken samt packa morgondagens alla pinaler som ska med till div. olika ställen! Inte undra på att jag tappat tråden?!?!? 

Nu har klockan blivit långt efter dax-för-carolin-att-sova-tid.....å hundarna är fortfarande orastade! Shiiiiit, bäst att skynda på! 

På återseende! 

http://www.arrdiz.se  

Shit, glömde ju säga att jag tillbringade 1,30 timme hos frissan idag, och 63 slingpaket senare har mitt hår fått en finfin blond nyans, najs!!!!! Å jag kan tillägga att det gör ondare att göra slingor på långt hår än att bryta armen :) jag är jättejättehåröm och leeeeed verkligen när Madde drog bort slingpapperen från slingorna! Men ska man va fin får man lida pin! Å om du läser detta Madde: Det är värt allt ont! Jag har kastat med min blonda kalufs och kollat spegeln x antal gånger under kvällen, tacktack!!!

Kommentarer
Postat av: Nice

I väntans tider..... Tyckte det såg så ut igår, men pinsamt att fråga om det nu inte skulle vara så :-)



Grattis i all fall!!

Postat av: Carolin

haha, nej det är bara några extrakilo som vägrar försvinna....Några bebisar är inte planerade!

2009-01-21 @ 14:56:51
URL: http://www.arrdiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0