En helt vanlig dag....

En helt vanlig dag....


Bestående av projekt bort-med-alla-röda-saker! Vi har haft jul rekordlänge i Fromhem i år! Vi tomtade fram den 14  december och har haft tomtearmén härskande ända fram tills idag, att alla tomtar kom fram så tidigt berodde på att vi ju inte var hemma under julen, o ett Fromhem utan tomtar går ju inte!

Finfina Arrac!

Men nu är iaf alla tomtar väck, eller iaf på väg bort, jag får ju fortfarande inte bära....så jag väntar på att kära maken ska komma hem och bära upp kartongerna så jag sen kan plocka ner tomtarna och vänta på att kära maken skall bära ner kartongerna i källaren igen, praktiskt va??? Inte ett dugg!! Nu är jag sååå less på min arm, jag vill ha den hel och fin NU! Eller fin behöver den inte vara, bara den funkar......


En något vintrig kratta!

Precis alldeles nyss fick jag telefonsamtal från arbetsterapeuten vid Mora lasarett! Hon undrade varför i herrans namn hon inte fått min remiss(den var daterad 30/12)  tidigare och undrade hur jag hade det och kallade mig till en tid redan nu på torsdag för att eventuellt få ett handledsskydd utprovat?!?!? "Så att du vågar röra dig utomhus" som hon uttryckte det.... Då sa jag att jag varit ute och gått 1,5 timme med hundarna så nog vågar jag röra mig ute tyckte jag lite försynt..... Vi får väl se vad som händer!    

Kära maken o Arrac!

En promenad med Camilla o Frida hann jag o skrutt med också! Hon skötte sig, hör och häpna, exemplariskt!!!! Ja, förrutom ett hundmöte då hon skulle visa att hon minsann är både störst OCH vackrast J Å det är hon ju, men det räcker liksom att JAG berättar det för omvärlden! Efter promenaden selade jag på henne och så fick hon dra lite bildäck *hehe* Nu sover hon gått efter 1,5 timmes promenad och 1 km däckdrag :) Citatet en trött Dizni är en bra Dizni får en ny innebörd ;)

Nicklas o hundarna på Siljan

Följetongen huset då.....nu har vi kommit så långt att vi ska låna nyckel på fredag och själva åka och kika! Så nu attans får inget komma i vägen, nu ska vi ta en rejäl koll på det där stället!


Jag har ju bytt blogg..... kan inte ni som läst bara skriva namn o att ni läst? Så vet jag vilka som håller koll på oss :P  
Jag fotar min egen skugga!!


På återseende!!!

Hemsidan.....www.arrdiz.se


Kommentarer
Postat av: Camilla o Lennart

jag läser!!!

2009-01-13 @ 17:13:09
Postat av: Jennie

Jag läser med!

Vart ska ni kolla på hus??

2009-01-13 @ 17:17:54
Postat av: Carolin

Det är ett sommarhus utanför bjurs! Mitt ute i skogen, inga grannar, ingen el, inget vatten! Precis som vi vill!!!

2009-01-13 @ 17:32:05
Postat av: camilla och nixx

jag läser

2009-01-13 @ 18:50:39
Postat av: L. Karlsson.

Jag läser, förstås!

2009-01-13 @ 18:52:34
URL: http://athena.bloggagratis.se
Postat av: Lina Persson

2009-01-13 @ 20:53:10
Postat av: Lina Persson

Jag läse fast de vet du ju redan.

Hoppas sommar huset faller er i smaken. Vi har en sommarstuga utan el, rinnande vatten och en mil från Björbo sen att det är 10 meter ner till vattnet gör ju inte det hela sämre. Ett paradis helt enkelt.

2009-01-13 @ 20:56:55
URL: http://www.ginza.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Självklart är man inne o kikar emellanåt..

Både på text o på fin fina bilder.

Lycka till med hus-tittandet.

2009-01-13 @ 20:57:33
Postat av: Becca

Jag läser = ) Vilken skillnad det är på bloggen nu! Jätte fint! Och såå fina kort på er och vovvarna!

2009-01-13 @ 21:34:12
URL: http://beckystoneheart.blogg.se/
Postat av: Mamma Bitta

Det är klart att jag läser, och kommenterar ibland.

Sjukvården är väl för underbar.... De skulle bara veta vad du gjort.

Håller tummarna på fredag

Kram

2009-01-13 @ 21:41:07
Postat av: Josse

Klart jag är här och läser!!

2009-01-13 @ 22:51:46
Postat av: Malin

Klart jag läser.....kramis

2009-01-14 @ 01:55:25
URL: http://www.malinsfarm.se
Postat av: seniortant

Tant läser oxå, det är jätte fina bilder måste vara en nixon......

2009-01-14 @ 08:01:01
Postat av: Helena

Läser oxå.Går själv i sommarhustankar men jag vill nog ha så man kan bo där åretrunt. Men gärna avskilt från folk och fä.

2009-01-14 @ 09:12:55
URL: http://www.lerdalshojdens.se
Postat av: Ingela L

Nog försöker jag hålla koll på er :)

Mvh

/Ingela

2009-01-14 @ 13:09:54
Postat av: Anna Nygårds

Jag håller koll. Jag är SÅÅ glad i dag Rolex är HD/ ED röntgad med A o ua. Ikväll blir det champagne. Ska försöka ta mig till Rättvik ngn gång. / Anna

2009-01-14 @ 15:29:27
Postat av: Maria & Rozie

Vi läser =)

2009-01-14 @ 19:30:43
URL: http://www.rozie.dinstudio.se
Postat av: Jessica å Tindra

Vi läser också!!!!

2009-01-16 @ 08:00:18
Postat av: Milla

Jag läser lite då och då, men då läser jag å andra sidan "ifatt" alla inlägg när jag väl är här och kikar. :)

2009-01-20 @ 02:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0