en bra dag!

ja, en helt och hållet bra dag har jag haft idag!

Började med att åka till Lager 157 och shoppa lite, jag handlade ett par jeans och 4 linnen, Nicklas köpte också jeans, en skjorta och en huvtröja. Jag tyckte det blev dyrt...men 1600 för ett par Wrangler jeans oech ett par Lee jeans och en bondelidtröja...är ju inte direkt dyrt...plus då skjortan o linnen! Som tack för att nicklas betalade bjöd jag på lunch :) De é äktenskapets fördelar :)

Hemma igen satte jag mig och skrev årsmötesprotokoll och adresslista för rottisklubben, det har blivit liggande drygt en vecka...men nu är det äntligen gjort!

Klockan 16 började jag jobba i repan, blev inringd akut i går kväll, och jag hade ju inget annat för mig! Så jag har tillbringat kvällen med att bara umgås med folk och ha trevligt! Ett urskönt gäng från Södermalm (eller va det Östermalm???) jaja, dom var supertrevliga och inte alls sådär stockholms-snobbiga! Dom lyckades med bedriften att tappa bort en tjej på vägen från lägergården och in till huvudbyggnaden, en sträcka på max 25 meter!!! Shit pomfrit, snacka om lokalsinne noll!

Nu är jag iaf hemma igen och ska krypa till sängs, har lite planer för morgondagen, men vädret är lite chef där...hoppas på en långpromenad på isen med grillad korv o hela grejen, men om det är samma väder som idag, d.v.s fuktigt och 15 minus och dis så man knappt ser handen framför sig så stannar jag hemma! Har ev. planer på att åka till Mora o kolla dragtävling, men även det är väderberoende! Jag är ju inte riktigt frisk från min förkylning än...så igentligen borde jag hålla mig inne och i stillhet....Blir det inomhustjänst så ska jag skära passpartouer till korten på Tuva o Axel och fixa till så dom kommer upp på väggen. Tänkte hinna med att slipa av stolen också....den är i rätt dåligt skick...så jag lär få spackla lite också...men det blir ju fint när det blir klart! Det var väl ungefär lördagens planer, söndagen ska jag på säk-utbildning i Falun, inte så upphetsande men oerhört viktigt!  

 Nu, väntar en dusch innan jag kryper till sängs! Godnatt!

 http://www.arrdiz.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0