Dagen idag!

Har gått till lite hemma-pyssel, bara gått och njutit av att vara hemma utan att ha några större planer för dagen.

Hundarna verkar ha fattat hur vi hade planerat vår dag....


Efter frukost åkte vi i alla fall ner till byn och hämtade lite mer färgprover, jag kunde inte låta bli att väga dom när vi kom hem....och vi har hämtat 1,2 KILO färgprover & färgbroschyrer!!! Snacka om att vi gett oss själv beslutsångest! 

Några av alla våra broschyrer.......

Sen har jag ju varit lite dålig på att lägga in bilder...så här kommer några! 
Köksbordet med årets första tulpanbukett!
 
Köksmöblemanget! Med den nymålade stolen som fick samma färg som soffan, fast bara nått år senare ;)


Arrac sitter normalt INTE i soffan, men för att göra bilden lite roligare så fick han sitta där en stund!

Om ni någonsin får för er att vilja skära egna passpartouer, så glöm det! Det var toksvårt och gjorde ont så in i h-vete i fingrarna.......Nu kanske man kan välja lite tunnare kartong än jag gjort....men när jag låg där på knä och skar så förbannade jag min egen envishet mer än en gång! Det hade fasen varit värt att be gallerix skära åt oss, trots att de skulle kosta 97 kr styck, nu fick jag ju båda för 45 kr! Snacka om snål.....
.

Såhär såg det ut när jag höll på och pysslade....

Vi hann såklart med en promenad också, upp runt s:t David, skönt att komma ut lite och låta hundarna rasa av sig i snön! Det var ju inte direkt skottat nån gångväg, så vi pulsade i snön vi också! 

Nu ska jag krypa upp till hundarna o husse i soffan! 

På återseende!

http://www.arrdiz.se  

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va fint med ginst i tupaner..då luktar det ju lite gott också.Är du en rosa tjej, tänkte på valet av färg på tuplanerna?

2009-02-01 @ 11:54:33
URL: http://www.malinsfarm.se
Postat av: Josse

Hur blev resultatet efter allt slit med passpartourerna...??

Kram

2009-02-01 @ 13:57:27
URL: http://jossessida.blogspot.com
Postat av: Carolin

Malin: Nej, jag är egentligen väldigt anti till rosa....men det va den enda som fanns! Så man tager vad man haver! men det är fint med ginst, blir lite "mer"!

Josse: Det blev kanonfint! Fast det var inte värt allt slit....nästa gång tar jag tunnare kartong, men nu hänger dom i sina ramar så fint så fint!

2009-02-01 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0