Jodå, vi lever!

Vi har inte snöat inne, eller frusit ihjäl! Jag har bara inte haft lust att skriva.....

Funderar ibland på att lägga ner bloggen.....kanske blogg-perioden o mitt liv är slut?? Jag skriver verkligen inte för att få bekräftelse för hur vi lever vårt liv, jag skriver för att jag gillar det skrivna ordet! Men när man pratar med människor o jag berättar något vi gjort eller fixat, så svarar dom ofta: Ja, jag läste det i bloggen! aha....okej, så folk "tjuvläser" om vårt liv?!?! Nu skriver jag ju definitivt inte några hemlisar eller så, bara vardagligheter som jag delar med mig av. Om man ska hårddra saken så skulle jag ju inte behöva prata med en endaste människa jag träffar, för alla har ju läst allt i bloggen!!?? Å det är ju inte riktigt meningen....

Visste ser jag det lite grann som en "informationskanal" till vänner o släktingar som inte bor i närheten, de får veta lite om livet vi lever och om det som händer o sker omkring oss. Så för den skull så fortsätter jag gärna skriva, men kanske inte så ofta...o kanske inte så långa inlägg....

Klart slut!
Frågor??
Försent!!!
Framåt!

         // Carolin



Kommentarer
Postat av: Nice

Jag tycker det är kul att läsa din blogg!! Även om du inte skriver så ofta.....



Och nog händer det en del som du inte skriver i bloggen om!



Nä ta bara en liten blogg-pause så skall du se att lusten kommer tillbaka när det börjar bli lite vårigt ute :-)

2009-02-17 @ 13:34:08
URL: http://www.metrobloggen.se/NiceM
Postat av: Therese P

Haha.. jag känner så igen mig i det du skriver.. jag ringer min pappa och frågar hur de har det och liksom bara pratar, väntar som på att han skall fråga mig hur jag har det.. till slut orkar jag inte vänta och frågar "hallå, ska du inte fråga hur jag har det då?" -"Jo, men jag vet ju hur du har det, jag läser ju din blogg..."



Så man behöver inte prata med varann längre.. ;)

Här är det bra, kallt som tusan och så...

livet går vidare, saker har börjar komma tillbaka i rullning och så, men jag önskar inte min värsta fiende det jag gått igenom.



kram/Therese

2009-02-17 @ 15:49:09
Postat av: Lina

Samtal mellan min far och min mor;

F: Vi kanske ska slå på datorn och kolla bloggen?

M: Ja, eller så ringer du till Lina?

F: Tok heller, inte har hon tid med mig inte! Men jag kan ju läsa i bloggen...



Humpf! :)

KRAM.

2009-02-17 @ 21:39:46
URL: http://athena.bloggagratis.se
Postat av: Jesscia

Jag gillar att läsa din blogg och titta på dina härliga bilder. Följa din träning och tävling med vovvarna.



Skulle sakna din blogg om den försvann!! =)



Blogga när DU vill, inte för att du känner att du måste!



kramar från oss

2009-02-18 @ 22:40:35
URL: http://www.tjw.se
Postat av: Milla

Vi pratar ju i ärlighetens namn inte direkt ofta, så bloggen är jättebra för mig när det gäller att hänga med lite i vad ni pysslar med där uppe. :)

2009-02-18 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0