blandad dag....med lyxfrukost o plockepinn!

Ja, det va ett tag sen jag skrev...har inte haf lust! Men nu kommer iaf lite att läsa, håll tillgodo 

I morse överraskade jag Nicklas med en finfin frukost, bacon o äggröra, nybakat bröd, yoghurt, juice, te, kaffe o crossant!


 Tjusigt va????? Fick för mig att lyxa till vardagen lite! Å snacka om att dagen fick en bra start!

Sen fortsatte vi med plockepinn! Eller rättare sagt, vi skulle montera ihop vår fina eldkorg vi köpt till stugan!

Visst ser Nicklas ut att ha god hjälp av Arrac??





Men såhär fin blev den när den blev klar! Större än jag trott, men snygg! Tänk när vi sitter där i fina stugan o ser solen sjunka över sjön.....Jag längtar bara liiiiiiiiite!


Ja, det var väl allt som hänt idag!

I helgen är det lydnadstävling på klubben, 79 starter per dag, så det blir låååånga dagar i körhallen!

http://www.arrdiz.se

På återseende!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att träffas lite, vore ju jätte skoj att träna ihop någon gång!



// Jessica, som var med på o-lydnads tävlingen :)

2009-02-08 @ 22:19:45
Postat av: Anonym

Wow vilken super härligfrukost!!!!



Snygg eldkorg!

2009-02-09 @ 07:21:35
URL: http://www.bentleypojken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0