Av de 39 bilder kommer här.....

......ett litet utbud!

Först genar vi över järnvägen......


Sen skymtar gammelgården genom skogen....


En del av gärdesgården som gränsar mot gammelgården


Ett vackert snötäckt träd!


Nån gammal drag-grej......


Utsikt ner mot Siljan....


En rasad gärdesgård! I stort behov av renovering!


Herregud vad gärdesgård det finns!


På väg ner mot Siljan


Blandade bilder från gammelgården....














Här är en frusen Siljan!


Vy över Sijan!


Avslutar med en bild på skrutt.....fullt ös medvetslös!
 


Annars har vi inte gjort så mycket, jag ägnade drygt två timmar åt att jävlas med min mobiltelefon och datorn...jag skulle fixa lite musik så jag kunde gå ner i källaren o slipa på stolen, men det var lättare sagt än gjort! Ft vad jag svor, tur inte Nicklas var hemma.....fast hade han varit hemma hade det iof inte tagit 2 timmar heller....då hade jag frågat han på en gång och sluppit bli arg!

I går var jag ju på utbildning hela dagen....pappersvändarutbildning...nyttigt men inte så mycket aktion! Sen var det såklart träning i körhallen, massor med folk...kul att folk aktiverar sina hundar, men det var så trångt så det gick knappt att röra sig därinne! Dizni skötte sig utmärkt!! Jag har tänkt att vi lägger en bra grund och har roligt tillsammans, hon kan ju alla moment i ettan och nästan alla i tvåan, så vi leker och fjantar och har allmänt roligt tillsammans utan att nöta massa moment. Hon har full focus på mig och jobbar och jobbar för sin belöning.

Arrac är ju som vanligt helt underbar att träna med! Focuserad och duktig, vi tränade dumrutan och fritt följ...fritt följ är ju vår akilleshäl....inte alls bra! Men vi jobbar på det och det går framåt!

Nu ska jag krypa upp i soffan och äta semla! Det unnar jag mig efter 1 timmes powerwalk runt Rättvik, hundarna snarkar också och är nöjda!

På återseende!!!!

http://www.arrdiz.se


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka underbara bilder! :)

2009-02-03 @ 09:28:16
URL: http://www.cpeja.com
Postat av: Josefin

Blir lite nyfiken på vilken kamera du har...? =)

2009-02-03 @ 09:29:39
URL: http://www.cpeja.com
Postat av: Carolin

hej Josefin!



Vi har en Canon 450D, helt underbar! Lagom avancerad, lite stor o klumpig kan jag ibland tycka, men med tanke på hur bra bilderna blir så är den värd att släpa på :)

2009-02-03 @ 09:51:30
Postat av: Anna

Underbara bilder o underbara landskap!

Tänk att man har förmånen att bo så fint!

Kramkram

2009-02-03 @ 15:07:37
Postat av: Mamma Bitta

Åh vilka underbara bilder!!! Vad jag längtar till ER och snön!!

Kram

2009-02-03 @ 22:05:52
Postat av: Honken

Mycket trevliga bilder, jag gillar speciellt bilder nummer 8



Honken

2009-02-03 @ 22:31:33
URL: http://www.flyfisher.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0