Armenuppdatering!

Har ju precis glömt att skriva hur det går med lilla armen! Jodå, det går rätt bra!!!! Fast ärret har blivit jättefult :( Nu ser det ut somen stor fet genomskinlig daggmask lagt sig utanpå ärret, inte snyggt! Fast å andra sidan så ser dom två små "stiftärren" på utsidan himla söta ut :) Det ena ser ut som en liten insekt med jättejättestora vingar! 

Jag har inte alls ont, iaf inte om jag sköter mig! D.v.s inte bär omkring på stekpannor eller andra tunga grejer. Jag får ju använda armen precis hur jag vill, men som sagt inte bära tunga saker för då gör det ont vill jag lova! Jag hoppar ex. över skidåkning i skolan på onsdag...sparkåkning gör också ont...likaså armhävningar! Kampa med hundarna har jag inte ens vågat testa ännu.....men jag gissar att det går under kategorin "bära tungt" o det ska jag ju undvika ett tag till!

Den har dessutom nästan återtagit sin gamla form, jag kan nästan ha klockan igen! Sköööönt! Lite lite sned är den, men det får jag nog leva med.....o lite tjockare just precis där handleden övergår i hand, om ni fattar???????????????

Jag är lite fumligare också.....men det kan ju bero på att jag behöver träna mer?! 

Ja, det var en liten uppdatering! 

 Há det gott!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0