En liten uppdatering!

Det har hänt en del sen sist......Jag har såklart jobbat, där det inte heller varit särskilt lungt, jag har bl.a. ringt SOS två dagar i rad! Å brandkåren kom på besök senast i dag....Inte så att det händer massa farliga saker, men har man drygt 100 ungar på läger o massa folk som bor här så är det klart att det händer saker....Rätt spännande om ni frågar mig! Idag hittade vi inte orsaken till att larmet gått, så då var vi lite stressade! Det visade sig vara en locktång som orsakade utryckningen denna gång.....

Annars så har vi ju haft konfirmation, 700 gäster.....rätt spännande! Fast jag jobbade inte då, jag bara såg alla som skulle parkera o alla stressade föräldrar som var sent ute....Hela helgen tillbringades i Falun o högvaktsträning, förmodligen det tråkigaste Dizni gjort, bara gå och gå och gå utan att få hälsa på en endaste människa!! Utom på fikapauserna förståss.....för då fick hon hälsa på ALLA, och fick smaka bullar av massa snälla gubbar i gröna kläder...hm...

Vi har som sagt hunnit att fotas också! Här kommer bildbevisen:

Vi lekte o fjantade mest......









Värsta monsterhunden ju!!!


Ser ni vad hon är på väg att göra??????? jojomänsan, lägga sig ner :)


Å vips så far ju skinnet iväg!!!



Det blev några seriösa bilder också.......

Denna är helt obeskuren, vi nästan klev på Joel utan att hon tappade ögonkontakten! kanonbra!!



Efter vår lilla fottosession gick vi å badade!!!! Arrac badade och Fröken fjantade vad kanten, helt i vanlig ordning!



Den riktigt observanta kan se den gul/blå dutten precis till vänster om kyrktornet! Bra jobbat Joel!!!


Vi har en liten tradition i Familjen F, och det är att efter varje period som Nicklas jobbar så avslutar vi med att bjuda massa goa människor på lite grillning, så även i år! Helt enligt traditionen var det dukat i garaget, det låter jättekonstigt, men det är jättemysigt, som Petter så fint sa: Ni har ett ovanligt mysigt garage.....
Hela skaran samlad, utom Anna som höll i kameran....


Ja, man har ju inte roligare än man gör sig........

Anna var lekledare och hade förberett massa skojsiga lekar! Här är det "snurra-upp-snöre-på-penna-snabbast-vinner"

Koncentrationen var på topp!!!!


Ja, det var en liten snabbresumé av vad som hänt, i morgon åker jag till Stockholm för att på fredag kl 12.00 gå på högvakten och vakta slottet 24 timmar, det ska bli jätteskoj!!!! Jag hoppas ta lite kort så vi får se hur vi har det. På söndag är det inofficiell utställning på klubben och jag lovade att komma o ställa Dizni, hon var visst den enda vuxna rottisen....men det brukar vara rätt trevligt på våra utställningar, mycket trevligt folk så det är kul att bara åka upp och vara social.
 
På återseende!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis & gänget

Halloj! Var ni i Köping i helgen? Och i så fall, hur gick det?

2009-08-16 @ 18:05:38
URL: http://www.ronia.be
Postat av: Cattis

Hmm, vad fick jag det ifrån då tro? I Gävle kanske vi ses iaf :) O Högbo?



2009-08-17 @ 13:39:02
URL: http://www.ronia.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0